Stockholm!

Har precis packat färdigt inför stockholmsresan. Vi åker från rececentrum kl. 7.55 imorgon. 
Vi sover på hotell från måndag till tisdag och åker hem vid halv sju på tisdag kväll. 
Ska schoppa slut på mina pengar ;)
 
Tidigare idag så red jag och Lady till travsträckan, pappa följde med. 
I början så var hon 'rädd' för precis allt som låg efter sidorna på vägen. När jag hade ridit ca 5 gånger fram och tillbaka så blev hon en aning lugnare. 
När jag fattade första galoppen så drog hon iväg, hon skenade inte men hon galopperade väldigt snabbt. 
Hon lugnade som tur var ner sig efter ett tag. 
Mot slutet så blev hon så trött så det blev jobbigt för henne att galoppera sakta, så hon skena iväg med mej i ca 75 meter innan jag fick stopp på henne. Körde någon gång till efter det så att jag inte slutade när det gick dåligt. 
Är skapligt nöjd med henne ändå, med tanke på att hon vilat i två dagar. 
 
Imorgon och på tisdag kommer jag troligtvis inte hinna uppdatera bloggen något. Hinner inte göra nå tidsinställda nu heller, så ni får klara er. 
 
Godnatt
 

Kommentarer
Postat av: Emilia Nordström

Hahah, det låter som en knasig uteritt xD Min häst gör ALLTID så på vintern, överenergi liksom ;)

// Emilia Nordström - http://emilias.horseworld.se/

2013-07-10 @ 13:25:11
URL: http://emilias.horseworld.se/
Postat av: Lovisa - en satsande ryttare

Fin blogg :D
Kika gärna in på min blogg & lämna en kommentar !
therider.horseworld.se

2013-07-10 @ 21:58:46
URL: http://therider.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback