Äntligen hemma!

Kom nyss hem från fotbollscupen i Vansbro. 
Bror min spelade en match vid 10, en vid 13 och en vid 16.30 så det blev många långa tråkiga pauser. 
Vid sju så samlades nästan hela fotbollslaget + föräldrar vid campingen, där vi grillade tillsammans innan jag och mamma åkte hem. 
Rätt så långtråkig dag men det är ju kul att göra något annat än att sitta vid datorn hela dagarna....
 
Imorgon så ska mamma hjälpa mej att städa gäststugan, som vi kallar det. 
Jag ska nämligen tapetsera och måla om i mitt rum så måste flytta ut i gäststugan så länge. 
Bara för att mamma hjälper mej städa ute i gäststugan så måste jag följa med henne för att handla senare på dagen. 
 
När pappa kommer hem vid sex på kvällen så har jag tänkt att han följer med mej och Lady till travsträckan så att Lady får galoppera av sig lite energi. Det kan nog behövas....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback