Min dag

Har inte gjort så mycket idag.
Har för det mesta degat framför datorn, kollat på one tree hill och några PLL avsnitt. Jag älskar verkligen att kolla på serier, det är så mycket roligare än att kolla på filmer. Man sätter sej in i personernas liv på ett helt annat sätt och bildar sina favoriter och fiender, det blir liksom helt annat än en film som man ser en gång och sen är det bra med det. Hoppas ni fattar hur jag menar ;)  
Nog om det. 
Idag var jag en sväng till stallet för att mocka fixa vatten och sånt som måste göras varje dag. 
Lady fick vila.Ska rida ut med Cornelia imorgon, träning på onsdag och torsdag, så det passade bra med en vilodag idag. 
 
Planerna inför morgondagen är att vara med Cornelia på förmiddagen och på eftermiddagen efter att Cornelias hästar blivit skodda ska vi rida tilsammans. Lady står ca 3-4 km från Cornelia så jag kommer cykla dit och gör iordning henne medan Cornelia gör iordning sin häst så rider vi och möts sen :) 
 
Nu ska jag kolla på One Tree Hill sen sova.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härlig dag :)

2013-08-13 @ 04:06:07
URL: http://storyofjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback